søndag 17. mai 2009

Lenge leve Noreg

Det er på høytidsdager man innser hvor venne- og familieløs man egentlig er. Mr Samboer har 12-timersvakt. Foreldrene mine er på sykkeltur(!) i Toscana av alle steder, og bror var opptatt med andre ting før også han skulle på jobb. Venner er så ikkeeksisterende at de gidder jeg ikke nevne engang. Så, kort fortalt har jeg altså har sittet her hjemme og sutret for meg selv i hele dag. Hyggelig.

For å muntre meg opp har min snille samboer reservert bord ved Big Horn Steakhouse rett før stengetid. Bare så synd jeg klarte whine om det også. 650 kroner for en liten middag. Væh væh væh. Jeg må sminke meg. Væh væh væh. Jeg har ingenting å ha på meg. Væh væh væh.

Merkelig hvordan alt jeg har i klesskapet mitt får meg til å se ut som en sekk poteter. Til og med kjolen som var såå fin for noen dager siden ser ut som en striesekk i dag. Men problemet er selvsagt ikke klærne. Sånn egentlig. De ser jo fine ut der de henger. Dessverre er fellesnevneren ved alle antrekkene er ingenting annet enn.. vel, meg. Akk ja. Hadde jeg bare vært en kleshenger.

Dette er forresten det jeg bedrev den 16. Jeg fotograferte en uteligger som så (hørte på?) fotballkamp mens han klirret med ølflaskene sine i en avskiltet kassebil nede ved havna. Partei åhn lizm.

2 kommentarer:

  1. Huff da, men å fotografere hobos høres da ut som et verdig bruk av tiden! :D

    SvarSlett
  2. Selvfølgelig er det klærne som er problemet! Det er da aldri oss jenter, vi er jo skapt perfekte... jeg prøver meg på en ny ting kalt positivitet.

    SvarSlett