onsdag 25. mars 2009

For all del, poke den som ligger nede

Vi husker alle poke-farsotten som herkset på facebook da dette ennå var nytt og spennende. Og vi husker alle hvor ufattelig irriterende det var å motta flertallige e-poster med "Idiotis K. Person has poked you" før vi lærte hvordan man skrur av e-postvarsling og ikke minst hvordan man gjør profilen usynlig for allmennheten. For dere er dette kanskje et vagt minne.. for meg dessverre høyst dagsaktuelt.

Én ting er å kjede vettet av seg alene, men når den man bor med gjør det samme blir alt fort mye verre. Og når den ikke navngitte personen man av en eller annen utenkelig grunn valgte flytte sammen med for 3,5 år siden finner ut at det eneste som er underholdende her i verden er å plage sin bedre halvdel blir en 30 kvadratmeter stor leilighet innmari liten.

Seriøst. Hvis han pirker meg i siden for å så rope POKE! én gang til kan jeg ikke holdes ansvarlig for det neste jeg finner på. Men jeg lover dere; there will be blood.

Som forøvrig er en ganske kul film. Så nå vet dere det. Hurra!

2 kommentarer:

  1. Would you poke, if i sent you a poke? Or would you run, and never poke back?

    Poking er det mest irriterende som fins! død over poke!

    SvarSlett
  2. Poking er unødvendig ja!

    SvarSlett