onsdag 11. mars 2009

Whining

Jeg synes det er interessant at alle som skal skrive et sutreinnlegg alltid unnskylder seg i forkant. Og samtidig understreker de at de føler de må unnskylde seg fordi triste innlegg er kjedelige. Ingen liker whining.

Ja jøss.

Mulig jeg er en ond jævel, men jeg elsker lese om andres problemer.
Så faren din kjørte over katten og meiet ned nabokona (med barnevogn) fordi han var full, men måtte kjøre mor på legevakta fordi lillebror knivstakk henne fordi han ble nektet nytt gamecard til World of Warcraft, samtidig som gardinene på kjøkkenet tok fyr så huset var nedbrent da alle (minus far, han havnet i fengsel) kom hjem igjen?
Fantastisk. Henter du litt popkorn med det samme?

1 kommentar:

  1. ELsker andre sine whininger (med mindre det er sånn au jeg slo tåa mi whine i fire avsnitt etter det og overhodet ikke morsomt skrevet!)

    Ikke så glad i min egen whining :P

    SvarSlett