torsdag 26. februar 2009

Global oppvarming ftw

Greit, så er ikke global oppvarming så flott for miljøet. Men vi kan jo ikke stoppe nå som kloden allerede har blitt litt varmere. Jeg stemmer for økt drivhuseffekt og mindre ozonlag! På den måten kommer gjennomsnittstemperaturen til å gå opp noen ekstra grader, og finanskrisa i Norge er saga blott. Vi får økt turisme fordi syden har blitt for varmt, og mannen i gata sparer hundrevis av kroner i måneden på solarium. Og det viktigste av alt.. vi slipper slapsevintre som denne. Ja, tenk.. vi kan likesågodt hoppe over alt som heter vinter. Vinter kan dø.

Bildebevis 1:
Her kan hele 8 biler parkere hvis jeg får viljen min

Bildebevis 2:
Gjennombløte sko blir historie

Bildebevis 3:
Mangler dessverre, men var i utgangspunktet et bilde av meg hvor jeg står ute i snøværet og fryser. Hutrer, til og med. Så det så.

Who's with me?

5 kommentarer:

  1. Jeg stemmer for et mirakel: Fin, hvit snø i desember, skiføre der det passer, og ellers kan vi droppe det været som pleier å være i november, februar, mars og april. Realistisk? Oh yes.

    SvarSlett
  2. Eventuelt bare fjerne oktober, november, desember, januar, februar, mars og april all together.

    Dustemåneder!

    SvarSlett
  3. Nei, ikke desember. Jeg tjener ca like mye i desember som jeg gjør resten av året til sammen. Julekonserter <3 Og ja. Ski, da. Jeg er jo en av de raringene som liker det.

    SvarSlett
  4. Jeg er with you! Eventuelt produsere dvalemedisin for de som ikke vil ha noe med vintern å gjøre!

    SvarSlett
  5. Dvalemedisin. Hvorfor har jeg ikke tenkt på det før! Da overlever jo til og med isbjørnene. Så flott :)

    SvarSlett