mandag 16. februar 2009

Vinterferie

Nå som jeg endelig har vinterferie har jeg planlagt gjøre så lite som mulig. Det fine med å planlegge gjøre så lite som mulig er at man alltid ender opp med det motsatte. Så langt i dag har jeg dusjet og kuret håret, ryddet og vasket kjøkkenet, støvsugd hele leiligheten og satt igang prosjekt kjøkkenvifte. Prosjekt kjøkkenvifte kunne vært noe så fint som å brette en vakker origami-vifte, men det ser ut til at jeg må skuffe dere der. Faktisk er prosjekt kjøkkenvifte så uinteressant at jeg velger oppsummere det med én setning. Hadde jeg bedrevet voodoo hadde personen som valgte hvit plast med grov overflate som standardvifte for denne leiligheten ikke sovet godt i natt. Sånn.

In other news, etter 3 år med mas fra meg har pappa endelig lagt inn bud på en leilighet som vi to kan pusse opp sammen. Det fine med finanskrise er at de fleste investorene har havnet hos NAV/flyktet landet, og det er derfor nå større mulighet for oss vanlig dødelige å få tak i en nedsarvet leilighet til en forholdsvis hyggelig pris.
Det som derimot irriterer meg med hele opplegget er at megleren var en fjott som ikke kunne svare på noe som helst på visningen forrige mandag, og velger ha ny visning i dag, selv om budkrigen har kommet langt over prisantydningen. Pengegriske jævel.

Jaja, jeg kan alltids drømme..

3 kommentarer:

  1. Visste ikke at det fantes så dyre hus på det norske markedet, jeg. Helt sykt :D

    SvarSlett
  2. Jeg kjenner a jeg dør litt inni meg :( Dessuten kan meglere dø, jeg hater dem.

    SvarSlett