mandag 26. januar 2009

Gladdagen

I dag har jeg vært utrolig sur uten noen særlig grunn. Jeg tar meg likevel friheten til å ramse opp noen punkter som kanskje til sammen utgjør en årsak:
  • Jeg la meg klokka 5.
  • Siden jeg har greid ødelegge gardinstanga siver det usannsynlig mye lys inn gjennom soveromsvinduet mitt.
  • I dag skinner sola uten tanke på morgendagen.
  • Min kjære mor vekte meg med en sms en hel time før jeg skulle stå opp, og pga punkt 2 og 3 fikk jeg faen meg ikke sove igjen.
  • Gjett hva sms-en leste? Jo, "Solen skinner og det er kaldt og fint ute". NO RLY?
  • Jeg bestemte meg for å stå opp istedet for å ligge og stirre i taket, og heller spise frokost med sms-terroristen før mine elskede mattetimer.
  • Jeg brukte 45 minutter på å sminke meg og kle på meg normale klær.
  • Jeg skulle brukt 15.
  • En stygg Opel hadde parkert inn bilen min.
  • Og den var attpåtil nedspeiket (som vi trøndere sier). For dere andre - den var full av ond is.
  • Jeg vurderte legge igjen en lapp om at eieren av jævelopelen burde prise seg lykkelig for at jeg ikke bulket bilen hans når han parkerer på den måten.
  • Jeg hadde ikke papir.
  • Lav sol + dårlig tid + isete bilruter = sint, stresset Siri.
  • Da jeg endelig kom frem til arbeidsplassen til mamma fant jeg ikke parkering.
  • Jeg brukte tid jeg ikke hadde på å rygge frem og tilbake.
  • Jeg suger på rygging.
  • Jeg var superirritert fordi det nå bare var 20 minutter igjen til skolen begynte, og jeg ikke kom til å rekke spise mat.
  • Da mamma påpekte at jeg var en smule sen bestemte hodet mitt seg for at "nok var nok, denne dagen fungerer ikke, jeg drar hjem".
  • Dette kommuniserte jeg ved å stirre henne surt i ansiktet for å så snu på hælen og gå hurtig tilbake til bilen.
  • Mamma løp etter mens hun ropte bekymrede beskjeder.
  • Jeg begynner bli lei av å drite meg ut foran alle overvåkningskameraene og Securitas, spesielt siden samboeren min jobber i vakta og alle vet hvem jeg er.
  • Jeg kjørte avgårde så fort at jeg skremte en jogger.
  • Det sinte ansiktet mitt lagde grimaser så en random mann begynte le.
  • Og jeg begynte gråte.
  • Det ble med andre ord ikke noe skoletimer på meg i dag heller.
  • Jeg er mer emo enn My Chemical Romance og Panic At The Disco tilsammen.
  • Og jeg er blond.
  • Jeg har tatt et nytt selvportrett for anledningen
  • For dere som ikke synes portrettet var subtilt nok skal jeg nå illustrere med et annet fantastisk bilde
  • Nemlig.

3 kommentarer:

  1. Nedspeiket <3 Synes forresten du fortjener en premie som skremte joggeren. Jeg hater joggere (og er bitter fordi jeg ikke kan jogge selv).

    SvarSlett
  2. Haha, morsom blogg. Liker spesielt godt beskrivelsen av deg selv.

    SvarSlett
  3. Cheer up, your makeup is running!!1!. Neiok. Men ja, det er fint å kunne få ut agresjon gjennom blogg. Mm.

    SvarSlett