mandag 26. januar 2009

Teskjekjerringa

I natt drømte jeg at jeg var i syden på julebord med jobben. Og at jeg slo opp med typen min fordi han rotet med eksen sin i en skoeske, mens jeg satt i et basseng og så på. Så jeg kastet skoesken i den dype enden av bassenget for å bli kvitt dem begge, noe som endte i at en mann i 50-årene skjelte meg ut fordi "skoesken spurtet vann på han". Da ville to fra jobben banke han opp, fordi jeg hadde en absolutt legitim grunn til å kaste skoesken.

Javel.

Sjeldent jeg drømmer såpass absurde drømmer. Liker spesielt detaljen med miniatyrmennesker i en eske. Hva i alle dager er det hjernen min prøver prosessere nå?

Forøvrig det tredje innlegget på rad uten spennende bilder. Nedgangstider!

-

Har du drømt noe teit i det siste?

2 kommentarer:

  1. Haha, genialt :D

    Jeg drømmer alltid sprø drømmer. Drømte jo at du fisket matrester ut av en søppelkasse på Burger King en gang også. Oh yes. Vet ikke hva jeg drømte i natt, men våknet opp i dag morges med blåmerke og forslått nese, så lurer nesten på om jeg har sloss med meg selv eller noe.

    SvarSlett