torsdag 29. januar 2009

Natterangel

Jeg har det med å utsette ting når jeg gruer for noe. Ikke at jeg egentlig gruer meg til i morgen.. Jeg bare vil ikke at det skal bli torsdag.. ennå.
Åh, den som har viljestyrke til å gå og legge seg før midnatt.Ja, du. Du som sover om natten. Jeg misunner deg.

Ikke gjør jeg noe spesielt heller. Det er ikke derfor jeg sitter oppe. Jeg har hørt "The Circle of Life"-sangen på youtube 15 ganger, og blitt like nostalgisk hver gang. Ironisk nok var det nettopp den (og resten av soundtracket) jeg pleide lytte til hver kveld før jeg skulle sove da jeg var liten. Når jeg tenker meg om måtte jeg ha med meg en walkman for å høre musikken om og om igjen ved innsovning på diverse ferieturer. Ja, barn og deres smarte idéer. Flotte skapninger, disse barna. Også vokser de opp til å bli landets fremtid. Landets fremtid som sitter oppe til 5 om natta foran PC-en og ikke gjør noe som helst produktivt. Annet enn å sjekke wikipedia for hvem som egentlig hadde en engelske stemmen til Simba, og bli litt skuffet når man innser at det faktisk var "Jonathan Taylor Thomas" (ja, han fra.. Home Improvement. Hva het den serien på norsk igjen?). Ikke at det faktisk var særlig produktivt. Men.. Eh.. Hadde jeg et poeng?

Nei, det ekke Meerkat Manor. Det er Løvenes Konge!

Hvordan fikser man døgnrytmen sin når man egentlig ikke har lyst? Hvordan motivere seg til å stå opp og gå på skolen når man er oppmeldt til privatisteksamen og allerede er overbevist om at man stryker? Og til de fagene man forhåpentligvis slipper eksamen i, men læreren er så blåst man har heller lyst til å (sett inn valgt situasjon du liker dårlig) enn å tilbringe flere timer sammen med henne? Mo-ti-va-sjon. Den mangler. Men det er så utrolig dumt å gi opp nå. Men jeg oooorkeeeeer ikkeeeeee. Faen.

Neste innlegg blir morsomt og innholdsrikt. Lover. Men først må jeg slutte være så jævla sur og lei av alt. Og det kan det bli verre med. Dessverre.

1 kommentar:

  1. mon tro om det het ti tommeltotter eller noe sånt. home improvement, altså

    SvarSlett